NAJ, NAJ, NAJ – to na pewno gwarantuje dobrą poczytność i docenienie przez redaktorów prowadzący. To dobra wierszówka także dla Business Insider
Zegarki to bardzo ciekawy temat, więc do NAJ, NAJ NAJ pasuje doskonale!
Tle tylko, że pisząc na temat zegarków warto choć trochę poznać temat, a jeszcze lepiej byłoby go po prostu rozumieć!
Przy takim tytule materiału, już samo zdjęcie tytułowe pokazujące wydaje się modowy, a na pewno podrzędny zegarek uczula zegarkomaniaków.
Treść niestety potwierdza odwaloną wierszówką.
Powtarzająca się sekwencja o “szafirowym krysztale” potwierdza używanie tłumacza jako najważniejszego narzędzia pracy autorki tekstu.
Sekwencja o: “Joaillerie 101 Manchette, marki Jaeger-LeCoultre” pokazuje umiejętność radosnej jej twórczości, a wzmianka o: “pierwszym zegarku z kalendarzem chronometrycznym” sugeruje, że pani autor zagląda na jeden z naszych portali branżowych, który podobnie jak ona bez opamiętania (i bez sensu) szafuje określeniami z końcówką “…metryczny”.
Swoją drogą ciekawe jakiego rodzaju to kalendarz chciała pani autor opisać?