Rolex i jego rodzina – jak działają strategie marek luksusowych

Seiko DIVER’S Prospex 55th Limited Editions – dwie nowe reedycje
8 marca 2021
Tissot Heritage Memphis Limited Edition
8 marca 2021
Seiko DIVER’S Prospex 55th Limited Editions – dwie nowe reedycje
8 marca 2021
Tissot Heritage Memphis Limited Edition
8 marca 2021

Niedawny tweet naszej najlepszej tenisistki Igi Świątek wywołał niemałe poruszenie. Część odbiorców zarzucało jej pretensjonalny ton, inni nie zrozumieli o co chodzi w „rodzinie Rolexa”, a jeszcze inni najzwyczajniej w świecie pogratulowali znalezienia się w zaszczytnym gronie ambasadorów tej szwajcarskiej manufaktury. Stało się to również przyczynkiem do napisania artykułu, który pojawił się na portalu marketingprzykawie.pl, do przeczytania którego serdecznie zapraszamy.

Adres url do źródła:
https://marketingprzykawie.pl/artykuly/rolex-rodzina-dzialaja-strategie-marek-luksusowych/
Ten sam temat pojawił się jako:
ZegarkoManiak
ZegarkoManiak
ZegarkoManiak jako zegarkowy maniak o zegarkowych publikacjach w mediach elektronicznych wie wszystko. Zbiera, propaguje, zachęca do czytania.

Dodaj komentarz